Min nabo Totoro (1988) Full Streaming

Download Movie Min nabo Totoro in HD Format. Download Full Min nabo Totoro in High Definition Format. Play Streaming Min nabo Totoro in HD Quality. Watch Full Movie Min nabo Totoro in Best Video Format. Full Movie Streaming Min nabo Totoro in Top Video Format.


You can see an extensive beskrivelse af Min nabo Totoro nedenfor:
  • Original titel : となりのトトロ
  • Film titel : Min nabo Totoro
  • År for film : 1988
  • Genrer af film : Fantasy, Animation, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1988-04-16
  • Virksomheder af film : Studio Ghibli, Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd.,
  • Landene i film : Japan,
  • Sprog af film : 日本語,
  • Varighed film : 87 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 8
  • Youtube ID film : TuLX50_5UAI
  • Oversættelse af film : BG,NL,NB,DE,JA,RU,ZH,FI,HU,PT,DA,SV,PL,CS,HE,UK,NO,PT,EN,ZH,TR,CA,KO,FR,ES,IT,EL,SR,SK,
  • Aktører film :Masashi Hirose (Kanta no otôsan (voice)), Sumi Shimamoto (Yasuko Kusakabe (voice)), Chika Sakamoto (Mei (voice)), Yûko Maruyama (Kanta no okâsan (voice)), Shigesato Itoi (Tatsuo Kusakabe (voice)), Hitoshi Takagi (Totoro (voice)), Toshiyuki Amagasa (Kanta (voice)), Noriko Hidaka (Satsuki (voice)), Shigeru Chiba (Kusakari-Otoko (voice)), Tanie Kitabayashi (Kanta no obâsan (voz))

0096283

Min nabo Totoro the proper film produced by Studio Ghibli, Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., accompanying a beskrivelse af filmen er "De to søstre, Mei og Satsuki, flytter på landet med deres kærlige, men nogle gange også lettere distræte far. Huset er hjemsøgt af små, levende nullermænd, som dog ikke er mere faretruende, end at de forføjer sig bort, så snart det runger af latter i stuerne. Den yngste pige falder ned i et dybt hul i jorden og vækker et af underskovens fabeldyr til live. Sammen med denne vidunderlige, flyvske og vennesæle ’skovvogter’ – Totoro, hedder den – begiver børnene sig ud på de mest fantastiske flyveture gennem og over skovene, bl.a. i en blød, tolvbenet kattebus, hvor dyrets øjne fungerer som billygter. Imens vokser den lille Totoro sig stadigt større, uden at den af den grund holder op med at ligne en forvokset kanin!". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and best bedste skuespillere.

After i første learned about denne film er jeg ikke helt sikker if I such as the idé or do not. Efter at have set det There are to convey which really appreciate. I extremely recommend denne film for people who h genre Fantasy, Animation, Familie, . As possible ur det without cost simply by klikke submit og tilmeld, you're be able to ur countless nyeste filmtitler for free.

... Online Streaming Min nabo Totoro in Top Quality 1080p ....




Background Designer : Sadahiko Tanaka, Background Designer : Yuko Matsuura, Background Designer : Masaki Yoshizaki, Background Designer : Toshio Nozaki, Director : Hayao Miyazaki, Animation : Yoshinori Kanada, Background Designer : Akira Yamagawa, Animation : Makoto Tanaka, Background Designer : Hidetoshi Kaneko, Background Designer : Kiyoko Sugawara, Art Direction : Kazuo Oga, Animation : Hirômi Yamakawa, Animation : Komasa, Animation : Makiko Futaki, Background Designer : Nobuhiro Otsuka, Line Producer : Eiko Tanaka, Background Designer : Makoto Shiraishi, Director of Photography : Mark Henley, Background Designer : Hajime Matsuoka, Producer : Ned Lott, Background Designer : Yôji Takeshige, Animation Manager : Yasuko Tachiki, Background Designer : Shinji Kimura, Animation : Masako Shinohara, Editor : Takeshi Seyama, Writer : Hayao Miyazaki, Background Designer : Junko Ina, Animation : Masaaki Endo, Animation : Shinji Otsuka, Animation : Toshio Kawaguchi, Animation Supervisor : Yoshiharu Sato, Animation : Tsukasa Tannai, Background Designer : Tsuyoshi Matsumuro, Animation Manager : Hitomi Tateno, Executive Producer : Yasuyoshi Tokuma, Animation : Katsuya Kondô, Casting : Ned Lott, Original Music Composer : Joe Hisaishi, Animation : Tensai Okamura, Producer : Tohru Hara, Executive Producer : Rick Dempsey, Animation : Hideko Tagawa, Background Designer : Keiko Tamura, Background Designer : Kiyomi Ôta
Selvfølgelig, nu du kan se film af Min nabo Totoro 100% længde og tilegne den hyperlink til dette movie Min nabo Totoro in HD Video.


Tags: japan, mother, sister sister relationship, supernatural powers, leave, village, hospital, new neighbor, moving, new home, magical creature, cute, anime,

Min nabo Totoro (1988) Full Streaming Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "Min nabo Totoro (1988) Full Streaming"

Kommentar veröffentlichen